محيا يعني زندگي-هستيمحيا يعني زندگي-هستي، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

نازنین محیا جونم

اين درد دلو فقط خودت بشنو

1394/3/18 10:08
نویسنده : رضوان
124 بازدید
اشتراک گذاری

""(اين نامه رو محيا فقط بخونه

ببخش اگه پاره و غرق خونه

اين نامه اخرمه عزيزم

تولد دخترمه عزيزم

براش يه هديه كوچيك خريدم

دلم ميخاد الان اون و ميديدم"")

 

دلم ميخاد وقتي بزرگ شدين....اون وقتي كه من سنم خيلي بيشتر از الانه

اون وقتي كه نميدونم چند سال ديگه اس.

نميدونم هستم يا نه

بدونين كه خيلي باباتون  وصد البته شما رو دوست دارم

اگه من نبودم و باباتون بود تورو خدا شما عشق من و بپايين

اگه اون زبونم لال لا ل لا للا ل لال...........يه روز نباشه من مردم

يه شب كه خونه باباجي شون مونده بود بهخدا نتونستم  بخابم..تا كي بيدار بودم اصلا بي بابا علي خوابم نميبره

بخدا بابايي خيلي خوبه..مهربونه...باگذشته...دلسوزه...نه از دهنش در نمياد.دلش نميخاد دل كسي و بشكنه.....

اصلا خود فرشته است كه خدا اورده زمين وسه من...........وسه شما....................

كرده تش عزيز من....نفس من....عشق من....                                تمام   هستي من

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)